czwartek, 7 maja 2015

Pancakes

Zbiegiem lat moje nawyki żywieniowe i smaki ulegają jakiemuś przeistoczeniu. Kiedy studiowałam i kilka lat po nauce placki, naleśniki i inne tego typu rzeczy jadałam bardzo rzadko zwyczajnie nie zbyt mnie takie jedzenie pociągało, jednak teraz kiedy mam dzieci zaczęłam wracać do moich smaków dzieciństwa.Średnio raz w tygodniu czasem dwa serwuje w/w smakołyki. Dziś placki, które zasmakowały bardzo mojej starszej córce(młodsza jeszcze ich jeść  nie może). Pancakes są bardzo smaczne delikatne co ważne nie opływają tłuszczem.Polane sosem klonowym smakują wybornie ale z innymi dodatkami również. Polecam. Zapraszam...
Skala smaku 10/10
Przepis z gazety składniki dostosowałam pod siebie zmieniając troszkę proporcje.


Składniki dla 3- 4 osób:
  • 2 szklanki mąki pszennej, przesianej
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki mleka
  • 75 g rozpuszczonego masła najlepiej śmietankowego
  •   2 łyżeczki proszku do pieczenia
  •   2 czubate łyżki cukru- dałam 1 łyżke cukru waniliowego domowego
  • szczypta soli
Mąkę przesiać.
Przesianą mąkę połączyć z proszkiem do pieczenia, cukrem i solą. Następnie roztrzepać jaja, połączyć z mlekiem i masłem, dodać do mąki.
Smażyć na suchej patelni, podawać z syropem klonowym, cukrem pudrem lub wedle upodobania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz