czwartek, 5 marca 2015

Dip szpinakowy i Dip z suszonych pomidorów

Dzień Kobiet już tuż tuż, a  mi zaraz namyśl przychodzi fajny wieczorek w towarzystwie fajnych kobitek i oczywiście dobrego jedzenia ale kto lubi stać przy garach w naszym dniu. Na pewno niektóre z nas spędzą ten dzień w knajpie jednak ja mam ciekawą propozycję na małą domówkę. Ciężkie i kaloryczne jedzenie powoli wychodzi z mody, a na taki wieczór fantastycznie sprawdzą się przekąski. Polecam palmiery, które wcześniej rekomendowałam oraz ... Zapraszam... 
Skala smaku 10/10 do dipów polecam tortille klasyczną naturalną bez przypraw i zbędnej chemii. Dipy są naprawdę pyszne.
Stopień trudności proste- w kilka chwil mamy fajne przekąski.

Dip szpinakowy
200 g sera feta
200 g sera śmietankowego- ja użyłam twarogu delikatnego śmietankowego President
2 garście szpinaku baby
cebula dymka lub mała papryczka chili
sól i pieprz
przygotowanie:
1.  Wszystko zmiksować  na gładki krem.
2. Doprawić solą i pieprzem

Dip z suszonych pomidorów
5-6 suszonych pomidorów
  2  ząbki czosnku
1 łyżka serka czosnkowego lub ziołowego typu Almette
4 łyżki jogurtu naturalnego lub  serek - twaróg, który nam został z dipu szpinakowego
1 łyżeczka bazylii
1 łyżka tartego parmezanu lub innego
1 łyżka płatków migdałowych 
 sól, pieprz

przygotowanie:
1.  Wszystko zmiksować  na gładki krem.
2. Doprawić solą i pieprzem.
Uwaga jeżeli zostanie wam dip można go wykorzystać jako baza do pizzy lub można go wykorzystać w sosie do spaghetti.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz